Jedno z największych TFI na rynku zmienia oblicze
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami ING TFI (obecnie już NN Investment Partners TFI) zmieniło nazwę, nazwy funduszy, logo oraz platformę z której korzystają klienci.
- Od kiedy wystartowaliśmy z nową stroną internetową i sprzedażą funduszy online w ramach platformy internetowej ING TFI24 (obecnie NN TFI24) minęły 3 lata, w trakcie których znacząco zmieniło się podejście klientów do inwestycji. Obecnie to internet jest pierwszym miejscem, gdzie szukają oni informacji o inwestycjach i porównują wyniki funduszy. Zmieniając stronę internetową chcieliśmy jednocześnie podkreślić proces zmiany ING TFI w NN Investment Partners TFI. Od dziś ING TFI działa pod nowym brandem NN Investment Partners – mówi Małgorzata Barska, prezes NN Investment Partners TFI.
Decyzja o zmianach została zapowiedziana już kilka tygodni temu – na przełomie czerwca i lipca. Przeprowadzono je z powodu wydzielenia z Grupy ING działalności ubezpieczeniowej i inwestycyjnej w ramach odrębnej Grupy NN. Zmiany dotyczą wszystkich rynków, na których działa instytucja, 15 mln klientów na całym świecie, w tym blisko 400 tysięcy w Polsce. Warto jednocześnie podkreślić, że obejmują tylko nazwy instytucji i samych funduszy. Strategie, polityki inwestycyjne oraz zespół zarządzający pozostają praktycznie bez zmian.
- NN Investment Partners to po prostu nowa nazwa. Konsekwentnie dalej będziemy podwyższać standard obsługi klientów, a także oferować im innowacyjne rozwiązania umożliwiające dostęp do inwestowania i pomnażania swoich oszczędności także online – tłumaczy Magdalena Markowska, dyrektor marketingu i komunikacji NN Investment Partners TFI.
NN Investment Partners TFI to piąty co do wielkości gracz na polskim rynku funduszy detalicznych, aktywa produktów oferowanych przez instytucję (skierowanych do szerokiego grona odbiorców) wyniosły 9,6 mld zł na koniec czerwca.
/kmk
Reklama
21.07.2015

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania