Fundusznie opublikowałjeszcze strukturyaktywów9 copyikonaikonacheckrxFill 1filmIconinfografikaIconwywiadIconGroup 2!!whitesvg/lupaWhitewhitesvg/megafonWhiteGroup 3Page 1GroupGrouplocationcheckBigKontaktGroup 4Fill 1Group 2GroupDO GÓRYWfGroup 8iGroup 3rvxGroup 9

Reklama

Amundi Polska TFI zaprasza na Temat Tygodnia:

Tydzień z funduszami mieszanymi

Content 700x200
Content 300x250

Reklama

Notowania - Fundusze Inwestycyjne Otwarte Porównywarka funduszy i ETF-ów

Przegląd prasy (2009-05-05)

W prasie:

Zmiana w zarządzie Idea TFI
Piotr Wojciechowski nie jest już wiceprezesem Idea TFI, podaje dzisiejszy Parkiet. Wojciechowski pracę w idea TFI rozpoczął w lipcu 2008 roku i był odpowiedzialny za sprzedaż funduszy. Jak na razie nie powołano nowego wiceprezesa spółki. Na stanowisku prezesa TFI pozostał Piotr Kukowski. Zarząd TFI ma chwilowo pozostać jednoosobowy.
 
Za: Parkiet nr 100 (2009-05-05), s. 11, Natalia Chudzyńska, IDM SA zostawił tylko swojego człowieka
 
Dobre wyniki OFE w kwietniu
Kwiecień był drugim miesiącem z rzędu, w którym wszystkie OFE wypracowały dodatnią stopę zwrotu, czytamy w Parkiecie. Najlepsze wyniki wypracował OFE Polsat (+6,5%), najsłabiej radziły sobie natomiast niedoważone akcjami Allianz Polska OFE i Pekao OFE. Aż tak duży miesięczny wzrost wyników fundusze odnotowały ostatni raz w styczniu 2002 roku. W kwietniu najlepiej zarabiało się na akcjach banków. Indeks tej branży, w której OFE posiadają sporą część portfela akcyjnego, zyskał w kwietniu aż +34,2%, komentuje Adam Kałdus zarządzający Bankowy OFE. Choć OFE mają za sobą drugi dobry miesiąc z rzędu, ich straty od początku 2008 roku nadal przekraczają 20 mld PLN.
 
Za: Parkiet nr 100 (2009-05-05), s. 11, Aleksandra Kurowska, W kwietniu OFE zarobiły około 5 miliardów złotych
 
Spadły wydatki TFI na reklamę
Towarzystwa funduszy inwestycyjnych wydały w pierwszym kwartale 2009 roku na reklamę o -95,2% mniej niż w analogicznym okresie 2008 roku, czytamy w Gazecie Prawnej. Z wyliczeń Expert Monitor wynika, że TFI przeznaczyły na reklamę w pierwszym trzech miesiącach tego roku 0,8 mln zł, wobec blisko 16,8 mln zł w analogicznym okresie 2008 roku. Spadek środków przeznaczonych na promocję przypadł na okres złej sytuacji na giełdzie. Zdaniem przedstawicieli branży, pomimo odbicia indeksów giełdowych, w najbliższym czasie nie należy spodziewać się wzrostu wydatków na reklamę.

Za: Gazeta Prawna (2009-05-05), TFI na reklamy wydały 800 tys. zł

/łs, /jk
Zapisz się na Newsletter
Bądźmy w kontakcie! Prosto na Twojego maila będziemy wysyłać skrót najważniejszych informacji ze świata finansów, powiadomienia o nowościach rynkowych, najnowsze oceny i raporty oraz codzienne notowania wybranych przez Ciebie funduszy inwestycyjnych.
Newsletter
Puls rynku

05.05.2009

prasa

Źródło: Andrei Korzhyts/ Shutterstock.com

Napisz komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Przejdź do logowania

Wszystkie komentarze (0)

Polecamy

Inwestuj w IKE z KupFundusz.pl
Reklama
Ranking funduszy inwestycyjnych październik 2025
Reklama
Dbamy o twoją prywatność
Strona Analizy.pl używa plików cookies i przetwarza dane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu i poprawy jakości świadczonych usług oraz w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych. Szanujemy Twoją prywatność, dlatego używamy plików cookies tylko za Twoją zgodą. Wybierz Ustawienia, aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać opcjami. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie na stronie Ustawienia prywatności. Aby uzyskać więcej informacji zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

Rozdzielczość Twojego urządzenia jest zbyt niska.
Obróć ekran lub powiększ okno przeglądarki.