Przegląd prasy (2009-11-09)
W prasie:
Mniej reklam funduszy, mniej zastrzeżeń nadzoru
Według Marty Chmielewskiej-Racławskiej z Komisji Nadzoru Finansowego większość reklam przygotowywanych w tym roku przez TFI jest zgodna z zaleceniami komisji. Wątpliwości KNF budzą natomiast niektóre reklamy banków oraz funduszy emerytalnych i wobec ośmiu z nich nadzór zgłosił swoje zastrzeżenia.
Według Marty Chmielewskiej-Racławskiej z Komisji Nadzoru Finansowego większość reklam przygotowywanych w tym roku przez TFI jest zgodna z zaleceniami komisji. Wątpliwości KNF budzą natomiast niektóre reklamy banków oraz funduszy emerytalnych i wobec ośmiu z nich nadzór zgłosił swoje zastrzeżenia.
Za: Parkiet (2009-11-09), Natalia Chudzyńska, Osiem reklam pod lupą nadzorcy
/top
Rynek i gospodarka
Puls rynku
09.11.2009

Źródło: Bits and Splits/ Shutterstock.com
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania