Przegląd prasy (2009-07-30)
W dzisiejszej prasie przeczytamy o:
TFI tną wydatki na reklamę
W pierwszym półroczu br. instytucje finansowe wydały na reklamy 695,4 mln zł, czyli o 16% mniej niż w I połowie ubiegłego roku, podaje Parkiet, powołując się na dane firmy Expert Monitor. Wydatki TFI, domów maklerskich, pośredników finansowych i instytucji kredytowych spadły jeszcze bardziej, bo o 60%. Łącznie te instytucje wydały 42,4 mln zł.
Reklama
Za: Parkiet nr 173 (2009-07-30), s. 8, Natalia Chudzyńska, PKO BP wydał najwięcej
Copernicus Capital TFI ma zastrzeżenia
Copernicus Capital TFI reprezentujące Secus I FIZ ma zastrzeżenia do transakcji sprzedaży akcji Agito przez Secus Investment. Radosław Solan, prezes CC TFI oczekuje, że transakcja, która miała miejsce blisko rok temu, zostanie „jakoś” odwrócona. O szczegółach sporu można przeczytać w dzisiejszym Parkiecie.
Za: Parkiet nr 173 (2009-07-30), s. 9, Natalia Chudzyńska, TFI ma zastrzeżenia
OFE tracą na Tepsie
Telekomunikacja Polska była jedyną spółką z WIG20, której akcje straciły na wartości w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Nie pomogło jej nawet zwiększenie zaangażowania funduszy emerytalnych w spółce, którzy w tym czasie dokupili 25 mln akcji. W sumie OFE kontrolują 8,16% akcji spółki, w porównaniu do 6% rok wcześniej. Mimo to widać iż TP jest niedoważana w portfelach OFE. Zarządzający oczekują, iż zarząd przedstawi plan działania, który przyniesie korzyści w średnim terminie, co oznacza m.in., iż powinien skupić się na cięciu kosztów, czytamy w Pulsie Biznesu.
Za: Puls Biznesu nr 147 (2009-07-30), s. 7, Katarzyna Latek, Grzegorz Nawacki, Brak wiary w Tepsę
/az
30.07.2009

Źródło: Sebra/ Shutterstock.com
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania