Nowa aplikacja mobilna w NN Investment Partners TFI
NN Investment Partners TFI uruchomiło nową wersję serwisu transakcyjnego NNTFI24.pl, w którym, dzięki dodatkowym funkcjonalnościom, klienci indywidualni mogą jeszcze wygodniej i bardziej intuicyjnie zarządzać swoimi inwestycjami. Dla obecnych klientów towarzystwo przygotowało również transakcyjno-informacyjną aplikację mobilną dostępną dla dwóch systemów operacyjnych Android oraz iOS.
W nowym serwisie transakcyjnym oprócz zmian wizualnych NN Investment Partners TFI wprowadziło nowe funkcjonalności, dzięki którym klienci mogą wygodniej i bardziej intuicyjnie zarządzać swoimi inwestycjami.
Co nowego w nowym nntfi24.pl?
- Zupełnie nowa wersja serwisu transakcyjnego nntfi24.pl z dodatkowymi funkcjonalnościami, jak również uruchomienie aplikacji mobilnej NNTFI24 to kolejny ukłon w stronę pokolenia, dla którego smartfon z dostępem do internetu to zupełnie naturalne narzędzie zarówno ułatwiające życie codzienne, jak i dostarczające rozrywki. Mamy świadomość, że temat inwestowania nie jest łatwy dla pokolenia Millenialsów, wierzymy jednak, że wygodna aplikacja mobilna dająca szybki i bezpieczny dostęp do inwestycji zachęci także osoby w wieku 24+ do odkładania pieniędzy na przyszłość i inwestowania - mówi Magdalena Markowska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji.
Z badań przeprowadzonych w kwietniu 2017 roku przez Maison&Partners na zlecenie NN Investment Partners TFI „Millenialsi, a nowe technologie i finanse” wynika, że Millenialsi to pokolenie, które po przekroczeniu pierwszego progu ubankowienia, czyli po założeniu pierwszego konta bankowego, bardzo szybko zaczyna korzystać ze wszystkich udogodnień, jakie daje technologia w tym zakresie. „Millenialsi zdecydowanie mniej od starszych pokoleń boją się rozwiązań, jakie oferują smartfony i mają mniejsze obawy o bezpieczeństwo w kontekście nowych technologii i finansów. Dlatego też nie dziwi, że na swoich smartfonach nie tylko chętnie komunikują się ze znajomymi, bawią się, ale również sprawdzają stan swojego konta, czy też inwestują”. – komentuje Dominika Maison, President & Chief Science Partner w firmie badawczej Maison&Partners.
- Millenialsi to nie jest jednorodna grupa. Młodsi (18-27 lat) i starsi Millenialsi (28-37 lat) to pod wieloma względami różne pokolenia. Młodszych Millenialsów można by nazwać „pokoleniem smartfona”. I nie chodzi tu tylko o posiadanie takiego narzędzia, ale bardziej sposób jego używania i roli, jaką pełni w życiu. Pokolenie to wyrosło w epoce tego co nazywamy „nowymi technologiami, ale dla nich to są technologie zwyczajne, powszechne i nie wzbudzające szczególnych emocji – zwykły element codziennego życia. – dodaje Maison.
- Jeszcze jedna różnica między starszymi Millenialsami i młodszymi to podejście do pieniędzy i oszczędzania. Starsi Millenialsi bardziej przypominają pod tym względem pokolenie X czy nawet Baby Boomers. Natomiast młodsi bardzo się od reszty różnią – mniej oszczędzają, więcej wydają na bieżące potrzeby, mniej są zainteresowani tematyką finansów. Różnica ta wynika prawdopodobnie bardziej z ich etapu życia, są to osoby dopiero wkraczające w dorosłe życie, często jeszcze mieszkające z rodzicami, bez dzieci, niepracujące i bez własnych dochodów, stąd ich inne podejście do kwestii finansowych. – dodaje Maison.
Małgorzata Barska, Prezes Zarządu NN Investment Partners TFI podsumowuje: Rynek usług finansowych zmienia się bardzo dynamicznie. Zmieniają się również kanały dotarcia do klientów. Rosną też wymagania użytkowników, którzy oczekują prostej, bezpiecznej, szybkiej i co najważniejsze, wygodnej obsługi swoich oszczędności i inwestycji. Dlatego ogromnie cieszy mnie fakt, że NN Investment Partners TFI tak intensywnie pracuje na oferowaniem swoim klientom nowoczesnych rozwiązań digitalowych, dzięki czemu jest postrzegane jako innowacyjny, responsywny i nowoczesny partner w inwestycjach. Dołożymy wszelkich starań, aby ten wizerunek utrzymać dostarczając naszym Klientom coraz ciekawszych i bardziej wygodnych rozwiązań w zakresie inwestowania przez internet nie tylko dla Millenialsów, ale również pozostałych grup wiekowych.
W nowym serwisie transakcyjnym oprócz zmian wizualnych NN Investment Partners TFI wprowadziło nowe funkcjonalności, dzięki którym klienci mogą wygodniej i bardziej intuicyjnie zarządzać swoimi inwestycjami.
Co nowego w nowym nntfi24.pl?
- Konfigurator – przydatne narzędzie ułatwiające początkującym inwestorom wybór funduszu. Dzięki konfiguratorowi, w kilku krokach, Klient dobierze produkt dopasowany do swoich potrzeb. Wystarczy, aby podał swój wiek, cel inwestycji, akceptowany poziom ryzyka oraz deklarowaną kwotę wpłat.
- Koszyk – NN Investment Partners TFI wprowadziło funkcję koszyka, tak aby Klienci TFI mogli w wygodny sposób dodawać do niego wybrane fundusze inwestycyjne i produkty emerytalne. Dzięki koszykowi Klienci mogą w każdej chwili dokończyć zakupy lub wracać do niego w dowolnym momencie.
- Zysk/strata – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów TFI, jak również dbając o jak najwyższy standard świadczonych usług NN Investment Partners TFI dodało informację o dotychczasowym zysku lub stracie dla całego portfela inwestycyjnego posiadanego przez Klienta.
- Zmiany w czasie – dzięki nowej funkcjonalności, Klienci mogą sprawdzać jakie wyniki osiągały posiadane przez nich fundusze w wybranym przedziale czasowym. Mogą oni również porównywać wyniki swoich funduszy poprzez wybranie interesującego ich przedziału czasowego.
- Limity IKE i IKZE – w nowym serwisie i aplikacji mobilnej na bieżąco aktualizowane są indywidualne limity wpłat na IKE i IKZE, dzięki czemu Klienci wiedzą ile jeszcze mogą wpłacić w danym roku kalendarzowym. Istnieje również możliwość ustawienia czasu jaki pozostał danemu Klientowi do emerytury i śledzić ile środków udało się mu już zgromadzić na zabezpieczenie przyszłości.
- Cele inwestycyjne – to narzędzie dla tych Klientów, którzy mają swoje marzenia, ale brakuje im motywacji do oszczędzania. W nowym serwisie NNTFI24 Klienci mają możliwość tworzenia celów swoich inwestycji i regularnego śledzenia postępów w ich realizacji.
- Zupełnie nowa wersja serwisu transakcyjnego nntfi24.pl z dodatkowymi funkcjonalnościami, jak również uruchomienie aplikacji mobilnej NNTFI24 to kolejny ukłon w stronę pokolenia, dla którego smartfon z dostępem do internetu to zupełnie naturalne narzędzie zarówno ułatwiające życie codzienne, jak i dostarczające rozrywki. Mamy świadomość, że temat inwestowania nie jest łatwy dla pokolenia Millenialsów, wierzymy jednak, że wygodna aplikacja mobilna dająca szybki i bezpieczny dostęp do inwestycji zachęci także osoby w wieku 24+ do odkładania pieniędzy na przyszłość i inwestowania - mówi Magdalena Markowska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji.
Z badań przeprowadzonych w kwietniu 2017 roku przez Maison&Partners na zlecenie NN Investment Partners TFI „Millenialsi, a nowe technologie i finanse” wynika, że Millenialsi to pokolenie, które po przekroczeniu pierwszego progu ubankowienia, czyli po założeniu pierwszego konta bankowego, bardzo szybko zaczyna korzystać ze wszystkich udogodnień, jakie daje technologia w tym zakresie. „Millenialsi zdecydowanie mniej od starszych pokoleń boją się rozwiązań, jakie oferują smartfony i mają mniejsze obawy o bezpieczeństwo w kontekście nowych technologii i finansów. Dlatego też nie dziwi, że na swoich smartfonach nie tylko chętnie komunikują się ze znajomymi, bawią się, ale również sprawdzają stan swojego konta, czy też inwestują”. – komentuje Dominika Maison, President & Chief Science Partner w firmie badawczej Maison&Partners.
- Millenialsi to nie jest jednorodna grupa. Młodsi (18-27 lat) i starsi Millenialsi (28-37 lat) to pod wieloma względami różne pokolenia. Młodszych Millenialsów można by nazwać „pokoleniem smartfona”. I nie chodzi tu tylko o posiadanie takiego narzędzia, ale bardziej sposób jego używania i roli, jaką pełni w życiu. Pokolenie to wyrosło w epoce tego co nazywamy „nowymi technologiami, ale dla nich to są technologie zwyczajne, powszechne i nie wzbudzające szczególnych emocji – zwykły element codziennego życia. – dodaje Maison.
- Jeszcze jedna różnica między starszymi Millenialsami i młodszymi to podejście do pieniędzy i oszczędzania. Starsi Millenialsi bardziej przypominają pod tym względem pokolenie X czy nawet Baby Boomers. Natomiast młodsi bardzo się od reszty różnią – mniej oszczędzają, więcej wydają na bieżące potrzeby, mniej są zainteresowani tematyką finansów. Różnica ta wynika prawdopodobnie bardziej z ich etapu życia, są to osoby dopiero wkraczające w dorosłe życie, często jeszcze mieszkające z rodzicami, bez dzieci, niepracujące i bez własnych dochodów, stąd ich inne podejście do kwestii finansowych. – dodaje Maison.
Małgorzata Barska, Prezes Zarządu NN Investment Partners TFI podsumowuje: Rynek usług finansowych zmienia się bardzo dynamicznie. Zmieniają się również kanały dotarcia do klientów. Rosną też wymagania użytkowników, którzy oczekują prostej, bezpiecznej, szybkiej i co najważniejsze, wygodnej obsługi swoich oszczędności i inwestycji. Dlatego ogromnie cieszy mnie fakt, że NN Investment Partners TFI tak intensywnie pracuje na oferowaniem swoim klientom nowoczesnych rozwiązań digitalowych, dzięki czemu jest postrzegane jako innowacyjny, responsywny i nowoczesny partner w inwestycjach. Dołożymy wszelkich starań, aby ten wizerunek utrzymać dostarczając naszym Klientom coraz ciekawszych i bardziej wygodnych rozwiązań w zakresie inwestowania przez internet nie tylko dla Millenialsów, ale również pozostałych grup wiekowych.
Rynek funduszy
Puls rynku
25.04.2017
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania