Fundusznie opublikowałjeszcze strukturyaktywów9 copyikonaikonacheckrxFill 1filmIconinfografikaIconwywiadIconGroup 2!!whitesvg/lupaWhitewhitesvg/megafonWhiteGroup 3Page 1GroupGrouplocationcheckBigKontaktGroup 4Fill 1Group 2GroupDO GÓRYWfGroup 8iGroup 3rvxGroup 9

Reklama

Amundi Polska TFI zaprasza na Temat Tygodnia:

Tydzień z funduszami mieszanymi

Content 700x200
Content 300x250

Reklama

Notowania - Fundusze Inwestycyjne Otwarte Porównywarka funduszy i ETF-ów

Produkty finansowe powinny być bardziej zrozumiałe dla klientów

Upraszczanie oferty i komunikacji z klientami może zmniejszyć ryzyko misselingu i zwiększyć lojalność klientów - mówi w analizy.player Grzegorz Kaliszuk z Allianz Polska

– Nie chodzi tu o upraszczanie dla upraszczania. Chodzi o to, aby oferta faktycznie była dla klientów zrozumiała – dodaje. Jako przykład takiego upraszczania gość analizy.player podaje zmianę w komunikacji z klientami poprzez zmniejszenie przekazywanej ilości informacji. – Zlikwidowaliśmy prawie 50 proc. listów. Odrobiliśmy pracę domową i okazało się, że wiele z tych rzeczy, które komunikujemy klientom w różnych listach, w różny sposób de facto można powiedzieć prościej, krócej i oszczędzając też papier - mówi Kaliszuk.

Reklama

Kaliszuk uważa, że metodę zastosowaną przy upraszczaniu najważniejszego dokumentu w produktach ubezpieczeniowych można też zastosować w przypadku funduszy inwestycyjnych. – Jak siadaliśmy do tego ćwiczenia ponad dwa lata temu, to też sobie nie wyobrażaliśmy, że można zrobić inaczej. A jednak można. Można zawrzeć wszystkie informacje prawne, które są wymagane i napisać to w sposób przystępny. Myślę, że gdyby twórcy prospektów informacyjnych funduszy otwartych czy zamkniętych też się na tym pochylili, mogliby dojść do podobnych rezultatów – mówi Kaliszuk.

Zapisz się na Newsletter
Bądźmy w kontakcie! Prosto na Twojego maila będziemy wysyłać skrót najważniejszych informacji ze świata finansów, powiadomienia o nowościach rynkowych, najnowsze oceny i raporty oraz codzienne notowania wybranych przez Ciebie funduszy inwestycyjnych.
Newsletter

Innym wyzwaniem bywa zbyt duża liczba produktów oferowanych klientom. Zdaniem Grzegorza Kaliszuka 80 proc. klientów chce wybierać jeden z dwóch albo najwyżej trzech produktów.

Analizy Player

18.04.2019

analizy.pl

Napisz komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Przejdź do logowania

Wszystkie komentarze (0)

Polecamy

Kupfundusz Live - kanał na youtube
Reklama
Kupfundusz.pl - ponad 400 funduszy do wyboru
Reklama
Dbamy o twoją prywatność
Strona Analizy.pl używa plików cookies i przetwarza dane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu i poprawy jakości świadczonych usług oraz w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych. Szanujemy Twoją prywatność, dlatego używamy plików cookies tylko za Twoją zgodą. Wybierz Ustawienia, aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać opcjami. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie na stronie Ustawienia prywatności. Aby uzyskać więcej informacji zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

Rozdzielczość Twojego urządzenia jest zbyt niska.
Obróć ekran lub powiększ okno przeglądarki.