Rośnie sprzedaż produktów inwestycyjnych w TUnŻ Warta
Grupa WARTA zebrała w I kwartale 2012 roku prawie 1,25 mld zł składek, z czego 599 mln zł przypadło na spółkę życiową. To o ponad 15% więcej niż w analogicznym okresie 2011 roku.
W przypadku TUnŻ WARTA na tak dobry rezultat największy wpływ miała sprzedaż produktów o charakterze inwestycyjnym. W I kwartale spółka wprowadziła do sprzedaży trzy nowe tego typu ubezpieczenia - „Golden Profit", „Dolar Klik", „Top 10", oraz kontynuowało sprzedaż „Profit Planu". Przychody z ich sprzedaży osiągnęły 286,8 mln zł i były o 72% wyższe niż osiągnięte z tej grupy produktowej w roku 2011.
Spółka konsekwentnie zwiększa przypis składek z ubezpieczeń ze składką regularną. W I kwartale 2012 roku wzrósł on o 9,6% w odniesieniu do I kwartału ubiegłego roku. O 8,3% wzrosły przychody z tytułu umów grupowych i o 15,3% z tytułu umów indywidualnych.
WARTA życiowa wypracowała w I kwartale 2012 roku 7,8 mln zł zysku netto, co oznacza wzrost o 16,8% w stosunku do ubiegłego roku. Wynik techniczny po trzech miesiącach 2012 roku wyniósł 10,1 mln zł.
/az
Reklama
16.05.2012

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania