Fundusznie opublikowałjeszcze strukturyaktywów9 copyikonaikonacheckrxFill 1filmIconinfografikaIconwywiadIconGroup 2!!whitesvg/lupaWhitewhitesvg/megafonWhiteGroup 3Page 1GroupGrouplocationcheckBigKontaktGroup 4Fill 1Group 2GroupDO GÓRYWfGroup 8iGroup 3rvxGroup 9

OSTRZEŻENIE!!!

Oszuści podszywają się pod Analizy Online!

Content 700x200
Content 300x250

Reklama

Notowania - Fundusze Inwestycyjne Otwarte Porównywarka funduszy i ETF-ów

Amplico Life i Amplico TFI zmieniły nazwę na MetLife

15 maja nastąpiła zmiana nazwy Amplico Life S.A. w Krajowym Rejestrze Sądowym na MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. (MetLife TUnŻiR S.A.) oraz Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. na MetLife Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (MetLife TFI S.A.). Od dzisiaj obie spółki stosują logo MetLife.
 
- Zmiana nazwy i logo w Polsce to efekt realizacji globalnej strategii, w której istotną rolę odgrywa marka MetLife oraz wartości, które pozwoliły ją zbudować – powiedział Łukasz Kalinowski, Prezes Zarządu MetLife TUnŻiR S.A.
 
Rebranding to złożony i czasochłonny proces, wymagający dużego zaangażowania wszystkich struktur firmy. Przedsięwzięcie obejmowało zmianę druków firmowych, materiałów marketingowych, aplikacji IT, oznakowanie biur, nadanie adekwatnych nazw produktom, jak również prowadzenie działań komunikacyjnych skierowanych do klientów, przedstawicieli sprzedaży i partnerów biznesowych.
 
- W Polsce mamy długą i bogatą historię – jesteśmy tu obecni od wprowadzenia transformacji systemowej. Działając od blisko 25 lat możemy dziś śmiało powiedzieć, że przyczyniliśmy się do rozpowszechnienia wiedzy na temat ubezpieczeń na życie wśród naszych klientów. Wykształciliśmy ogromną rzeszę wykwalifikowanych kadr. Mamy lojalnych klientów, dla których jesteśmy synonimem tradycji i wiarygodności. Jednocześnie jesteśmy postrzegani jako firma skutecznie dostosowująca swoją ofertę do nowych oczekiwań i zmieniającego się rynku. - dodał Prezes Kalinowski.
 
W procesie zmiany bardzo ważny jest etap, który następuje po wprowadzeniu nowej nazwy. Dlatego kolejne działania obejmą odpowiednią ekspozycję marki, rozwój produktów i dalsze doskonalenie naszych relacji z klientami. Zmiana nazwy oraz logo nie ma wpływu na bieżącą obsługę klientów oraz na umowy i zobowiązania zawarte wcześniej przez Amplico Life S.A. i Amplico TFI S.A. 

/az
 
Zapisz się na Newsletter
Bądźmy w kontakcie! Prosto na Twojego maila będziemy wysyłać skrót najważniejszych informacji ze świata finansów, powiadomienia o nowościach rynkowych, najnowsze oceny i raporty oraz codzienne notowania wybranych przez Ciebie funduszy inwestycyjnych.
Newsletter
Puls rynku

15.05.2014

Amplico TFI

Napisz komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Przejdź do logowania

Wszystkie komentarze (0)

Polecamy

Co wybrać - Ike czy Ikze?
Reklama
Ranking funduszy inwestycyjnych wrzesień 2025
Reklama
Dbamy o twoją prywatność
Strona Analizy.pl używa plików cookies i przetwarza dane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu i poprawy jakości świadczonych usług oraz w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych. Szanujemy Twoją prywatność, dlatego używamy plików cookies tylko za Twoją zgodą. Wybierz Ustawienia, aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać opcjami. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie na stronie Ustawienia prywatności. Aby uzyskać więcej informacji zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
×

7 października 2025

Fund Forum
2025

Rozdzielczość Twojego urządzenia jest zbyt niska.
Obróć ekran lub powiększ okno przeglądarki.