Amplico Life i Amplico TFI zmieniły nazwę na MetLife
15 maja nastąpiła zmiana nazwy Amplico Life S.A. w Krajowym Rejestrze Sądowym na MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. (MetLife TUnŻiR S.A.) oraz Amplico Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. na MetLife Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (MetLife TFI S.A.). Od dzisiaj obie spółki stosują logo MetLife.
- Zmiana nazwy i logo w Polsce to efekt realizacji globalnej strategii, w której istotną rolę odgrywa marka MetLife oraz wartości, które pozwoliły ją zbudować – powiedział Łukasz Kalinowski, Prezes Zarządu MetLife TUnŻiR S.A.
Rebranding to złożony i czasochłonny proces, wymagający dużego zaangażowania wszystkich struktur firmy. Przedsięwzięcie obejmowało zmianę druków firmowych, materiałów marketingowych, aplikacji IT, oznakowanie biur, nadanie adekwatnych nazw produktom, jak również prowadzenie działań komunikacyjnych skierowanych do klientów, przedstawicieli sprzedaży i partnerów biznesowych.
- W Polsce mamy długą i bogatą historię – jesteśmy tu obecni od wprowadzenia transformacji systemowej. Działając od blisko 25 lat możemy dziś śmiało powiedzieć, że przyczyniliśmy się do rozpowszechnienia wiedzy na temat ubezpieczeń na życie wśród naszych klientów. Wykształciliśmy ogromną rzeszę wykwalifikowanych kadr. Mamy lojalnych klientów, dla których jesteśmy synonimem tradycji i wiarygodności. Jednocześnie jesteśmy postrzegani jako firma skutecznie dostosowująca swoją ofertę do nowych oczekiwań i zmieniającego się rynku. - dodał Prezes Kalinowski.
W procesie zmiany bardzo ważny jest etap, który następuje po wprowadzeniu nowej nazwy. Dlatego kolejne działania obejmą odpowiednią ekspozycję marki, rozwój produktów i dalsze doskonalenie naszych relacji z klientami. Zmiana nazwy oraz logo nie ma wpływu na bieżącą obsługę klientów oraz na umowy i zobowiązania zawarte wcześniej przez Amplico Life S.A. i Amplico TFI S.A.
/az
- Zmiana nazwy i logo w Polsce to efekt realizacji globalnej strategii, w której istotną rolę odgrywa marka MetLife oraz wartości, które pozwoliły ją zbudować – powiedział Łukasz Kalinowski, Prezes Zarządu MetLife TUnŻiR S.A.
Rebranding to złożony i czasochłonny proces, wymagający dużego zaangażowania wszystkich struktur firmy. Przedsięwzięcie obejmowało zmianę druków firmowych, materiałów marketingowych, aplikacji IT, oznakowanie biur, nadanie adekwatnych nazw produktom, jak również prowadzenie działań komunikacyjnych skierowanych do klientów, przedstawicieli sprzedaży i partnerów biznesowych.
- W Polsce mamy długą i bogatą historię – jesteśmy tu obecni od wprowadzenia transformacji systemowej. Działając od blisko 25 lat możemy dziś śmiało powiedzieć, że przyczyniliśmy się do rozpowszechnienia wiedzy na temat ubezpieczeń na życie wśród naszych klientów. Wykształciliśmy ogromną rzeszę wykwalifikowanych kadr. Mamy lojalnych klientów, dla których jesteśmy synonimem tradycji i wiarygodności. Jednocześnie jesteśmy postrzegani jako firma skutecznie dostosowująca swoją ofertę do nowych oczekiwań i zmieniającego się rynku. - dodał Prezes Kalinowski.
W procesie zmiany bardzo ważny jest etap, który następuje po wprowadzeniu nowej nazwy. Dlatego kolejne działania obejmą odpowiednią ekspozycję marki, rozwój produktów i dalsze doskonalenie naszych relacji z klientami. Zmiana nazwy oraz logo nie ma wpływu na bieżącą obsługę klientów oraz na umowy i zobowiązania zawarte wcześniej przez Amplico Life S.A. i Amplico TFI S.A.
/az
Rynek funduszy
Puls rynku
15.05.2014

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania