"Musimy zmienić przekaz do inwestorów"
Naszym obowiązkiem, jako branży, jest mówienie w taki sposób, żeby do generacji Z ten przekaz dotarł. A co oni lubią? Lubią przekaz cyfrowy - mówi Marlena Janota, członkini zarządu Santander TFI.
- Na rynek pracy wchodzi generacja Z. To są ludzie, którzy w porównaniu do swoich poprzedników z poprzednich generacji, mają zdecydowanie więcej środków, ale również oni już teraz powinni inwestować i oszczędzać z myślą o swojej przyszłości, m.in. emerytalnej, wiedząc o tym, że stopa zastąpienia w związku ze starzeniem się społeczeństwa, będzie niska - wskazuje członkini zarządu Santadnder TFI. - Mamy obowiązek o tym przypominać i kierować przekaz w taki sposób, żeby do generacji Z ten przekaz dotarł - dodaje.
Reklama
18.06.2024
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania