Generali: Rusza Portal Klienta
Od początku lipca br. Generali uruchamia specjalnie zbudowany Portal Klienta, który przez sieć WWW pozwoli klientom zarządzać i administrować produktami ubezpieczeniowymi i inwestycyjnymi zakupionymi w Generali. Na początek - zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami - Klienci mogą zarządzać środkami finansowymi ulokowanymi w ramach nowej linii produktów inwestycyjnych pod nazwą Generali Beneficio. Inwestor ma tym samym zapewnioną możliwość sprawnej obserwacji stanu prowadzonej inwestycji i możliwość dokonywania operacji na polisie. Portal Klienta będzie na bieżąco rozbudowywany i w ciągu najbliższych miesięcy dołączane będą do niego kolejne produkty. Ponadto ta nowoczesna platforma internetowa wykorzystywana będzie - dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom - także przez sieci agentów i brokerów, jako narzędzie wspierające proces sprzedaży produktów.Z początkiem czerwca br. Grupa Generali wprowadziła na rynek nową ofertę produktów inwestycyjnych dla klientów indywidualnych. Za pośrednictwem Programu Inwestycyjnego Generali Beneficio towarzystwo zapewniło aż 26 dostępnych opcji inwestycyjnych, w tym możliwości komponowania własnej strategii inwestycyjnej, wykorzystującej konkretne grupy funduszy, portfeli czy obszarów inwestycji, zarówno geograficznych, jak i bazowych - tj. np. akcje, surowce, nieruchomości itp. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami od lipca br. klienci zyskali możliwość zarządzania swoimi środkami przez sieć WWW, mając zapewnioną możliwość obserwacji stanu prowadzonej inwestycji i dokonywania operacji na polisie.Obsługa polisy Generali Beneficio przez InternetRozszerzając ofertę o produkty inwestycyjne Generali zadbało nie tylko o szeroką paletę produktów, ale również nowoczesne narzędzia informatyczne, które pozwolą klientom na administrację produktem przez internet. Uruchomiony od początku lipca br. Portal Klienta Generali zapewnia za pośrednictwem internetu m.in.:- dostęp do informacji o polisie, w tym o jej wartości, szczegółowym wykazie transakcji, indeksacji, cenach jednostek, historii zleceń wykonywanych na polisie;- możliwość wykonywania operacji na polisie, np. zmiany danych osobowych, alokacji składki, dokonywanie przeniesienia jednostek pomiędzy funduszami itp.W roku 2007 i kolejnych latach planujemy szereg nowości produktowych, które nie tylko wzmocnią naszą pozycję rynkową, ale także utwierdzą wśród klientów opinię o Generali jako firmie nowoczesnej i innowacyjnej. Nowoczesne narzędzie internetowe, które właśnie oddajemy do dyspozycji naszych Klientów jest tylko jednym z przykładów naszego dążenia do wyróżniania się na rynku i zapewniania klientom najwyższych standardów obsługi, mówi Erich Fischer, prezes zarządu Grupy Generali w Polsce.Portal Klienta z funkcjonalnością również dla agentówPodczas prac nad Portalem Klienta eksperci Generali chcieli by był on nowoczesnym narzędziem nie tylko Klientów, ale także wspierającym w działaniach sprzedażowych sieci agentów i brokerów firmy. Portal Generali - oprócz strony klienta - zawiera również wyodrębnioną część dla agentów. Jego rozbudowana funkcjonalność pozwala, przy użyciu samej przeglądarki internetowej, przeprowadzić pełen proces polisowania - od przygotowania oferty, poprzez wystawienie wniosku, do wydrukowania gotowej polisy. Co ważne dane z portalu są importowane do systemów księgowych Generali, dzięki czemu znacząco skrócony został proces rejestracji (ręcznego przepisywania polis) oraz standardowej obsługi klienta w tym zakresie. Nasi agenci z entuzjazmem przyjęli nowy system - wraz z przyjaznym narzędziem otrzymali także możliwość bezbłędnego wystawiania polis, dzięki czemu nie narażają się na ryzyko niewłaściwego wyliczenia składki. Agenci mają także możliwość wykorzystania funkcjonalności tzw. inkasa zbiorczego, która umożliwia opłacenie przez agenta wielu polis jednym przelewem. Jestem przekonany, że zalety portalu szybko docenią też nasi klienci, mówi Janusz Szulik, dyrektor ds. sieci kompleksowej sprzedaży Generali.To dopiero pierwszy krok Portal Klienta i Agenta Generali będzie na bieżąco rozbudowywany - w ciągu najbliższych miesięcy dołączane będą do niego kolejne produkty. Wkrótce - po stronie agentów - pojawią się możliwości sprzedaży takich produktów jak Lew-Domownik (ubezpieczenie mieszkań i budynków mieszkalnych), PRESTO (ubezpieczenie dla małych i średnich przedsiębiorstw) oraz nowe ubezpieczenie podróżne Generali. Zakupu ubezpieczeń podróżnych można z początkiem lipca dokonać także bezpośrednio na stronach internetowych towarzystwa. Możliwości administracji nowymi produktami - poza Generali Beneficio - pojawią się w ciągu kilku miesięcy również po stronie klienta.Generali prowadzić będzie dalsze prace, które stopniowo wzbogacą i rozszerzą zakres funkcjonalności Portalu Klienta i Agenta. Celem Generali jest stałe usprawnianie procesów sprzedaży produktów oraz obsługi klienta, które pozwolą wspierać wizerunek Generali jako firmy innowacyjnej i nowoczesnej, wykorzystującej w swej działalności nowoczesne zdobycze technologii. /az
Reklama
02.07.2007



Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania