TFI PZU podsumowuje sprzedaż w I półroczu br.
- Jeszcze półtora roku temu wiele osób powątpiewało w plan przekroczenia 1 mld zł nabyć w ciągu roku. Tymczasem w ciągu ostatnich sześciu miesięcy sprzedaliśmy klientom zewnętrznym produkty na kwotę ponad 1,2 mld zł – zauważa Łukasz Kwiecień, wiceprezes TFI PZU i dyrektor sprzedaży w PZU Inwestycje.
Tak doskonały rezultat to efekt konsekwentnej polityki budowania sieci sprzedaży. W tej chwili nasza zewnętrzna sieć dystrybucji obejmuje 14 partnerów, podczas gdy w styczniu 2012 r. było ich zaledwie 4. W tym okresie TFI PZU awansowało z 14 pozycji na 1 miejsce pod względem wartości aktywów netto (stało się to już w grudniu 2012 r. przekraczając 15,3 mld zł). W czerwcu wartość aktywów netto będących w zarządzaniu TFI PZU wyniosła 23,9 mld zł.
/az
/az
Rynek funduszy
Puls rynku
15.07.2014

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania