Fundusznie opublikowałjeszcze strukturyaktywów9 copyikonaikonacheckrxFill 1filmIconinfografikaIconwywiadIconGroup 2!!whitesvg/lupaWhitewhitesvg/megafonWhiteGroup 3Page 1GroupGrouplocationcheckBigKontaktGroup 4Fill 1Group 2GroupDO GÓRYWfGroup 8iGroup 3rvxGroup 9
Content 700x200
Content 300x250

Reklama

Notowania - Fundusze Inwestycyjne Otwarte Porównywarka funduszy i ETF-ów

Uniqa chce być numerem 3 w Europie Środkowo – Wschodniej

Towarzystwo kierowane przez Andrzej Jarczyka pochwaliło się wynikami za I kwartał 2013 r. i nową strategią. Uniqa TUnŻ zanotowała dwukrotny wzrost zysku brutto do +1,6 mln zł z +0,6 mln zł rok wcześniej. Łączna sprzedaż produktów wyniosła 74,7 mln zł. Źródłem poprawy wyników jest rozwój najbardziej rentownych linii produktowych, obejmujących głównie ubezpieczenia majątkowe i osobowe.
 
- Mimo mało sprzyjającej koniunktury mamy w UNIQA powody do zadowolenia. Rynek życiowy odnotował spadek o -14,5%, podczas gdy my poprawiliśmy sprzedaż w spółce życiowej o +6 %, a aż o +13% w ubezpieczeniach życiowych ze składką regularną. Przypis z ubezpieczeń grupowych zwiększył się o +6,6% - mówi Andrzej Jarczyk, prezes zarządu spółek UNIQA w Polsce.
 
Władze koncernu poinformowały również o nowej strategii „UNIQA 2.0”, która zakłada podwojenie liczby klientów do 2020 r. (do 15 mln) i uzyskanie 3. pozycji w Europie – Środkowo Wschodniej pod względem udziału w rynku.
 
- Chcemy wzmocnić obecność w obszarze ubezpieczeń życiowych. Zależy nam na tym, by do roku 2016 zdobyć 2% rynku mierzonego składką regularną. Jeśli chodzi o ubezpieczenia grupowe na życie to naszym celem jest podwojenie składki oraz liczby ubezpieczanych osób - mówi Andrzej Jarczyk.
 
Przełożenie strategii koncernu na strategię lokalnych spółek ma charakter indywidualny i polega na dostosowaniu do okoliczności rynkowych, występujących w każdym kraju. W Polsce obszar ubezpieczeń na życie został uznany za jeden z najbardziej perspektywicznych przede wszystkim dlatego, że UNIQA, dysponując dużą bazą klientów i szeroką siecią dystrybucji, może rozszerzać zakres współpracy i głębokość relacji z klientami przy stosunkowo niewielkim poziomie inwestycji.

/kmk
Zapisz się na Newsletter
Bądźmy w kontakcie! Prosto na Twojego maila będziemy wysyłać skrót najważniejszych informacji ze świata finansów, powiadomienia o nowościach rynkowych, najnowsze oceny i raporty oraz codzienne notowania wybranych przez Ciebie funduszy inwestycyjnych.
Newsletter
Puls rynku

03.06.2013

Napisz komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Przejdź do logowania

Wszystkie komentarze (0)

Polecamy

Kupfundusz.pl - ponad 400 funduszy do wyboru
Reklama
Ranking funduszy inwestycyjnych wrzesień 2025
Reklama
Dbamy o twoją prywatność
Strona Analizy.pl używa plików cookies i przetwarza dane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu i poprawy jakości świadczonych usług oraz w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych. Szanujemy Twoją prywatność, dlatego używamy plików cookies tylko za Twoją zgodą. Wybierz Ustawienia, aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać opcjami. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie na stronie Ustawienia prywatności. Aby uzyskać więcej informacji zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
×

7 października 2025

Fund Forum
2025

Rozdzielczość Twojego urządzenia jest zbyt niska.
Obróć ekran lub powiększ okno przeglądarki.