Nordea TUnŻ upraszcza swój system transakcyjny
Nordea Polska TUnŻ wprowadza zmiany w serwisie transakcyjnym „Twoja Polisa”. Serwis w nowej odsłonie jest dostępny już od dziś.
„Twoja Polisa” to system transakcyjny dla klientów Nordea Polska TUnŻ, posiadających produkty ochronne oraz produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjnym. Można w nim sprawdzić m.in. informacje o składkach, w tym również o aktualnym podziale składki alokowanej w funduszach, zleceniach i operacjach, a także wartość polisy. System daje również możliwość wykonywania operacji na polisach, jak np.: zmiana alokacji składki, wykonanie zlecenia transferu, a także zlecenie wykupu częściowego i całkowitego oraz złożenie zlecenia wypłaty świadczenia z tytułu dożycia.
- „Jestem przekonana, że nasi klienci docenią przejrzystość prezentowanych informacji oraz intuicyjną nawigację. Zależy nam, aby zarządzanie polisą było łatwe i proste, w tym celu również wprowadziliśmy moduł wiadomości pozwalający na szybką i bezpieczną komunikację z konsultantem Nordea bez opuszczania serwisu” – podkreśla Katarzyna Golińska, rzecznik prasowy, Nordea Polska TUnŻ.
Jednym z ważniejszych udoskonaleń serwisu jest uproszczenie systemu służącego do realizacji operacji on-line, dzięki czemu klienci Nordea Polska TunŻ mają możliwość szybszego składania zleceń. Nowy system jest prosty i intuicyjny w obsłudze, a składanie zleceń nie zajmuje więcej niż 2 minuty.
/kk
„Twoja Polisa” to system transakcyjny dla klientów Nordea Polska TUnŻ, posiadających produkty ochronne oraz produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjnym. Można w nim sprawdzić m.in. informacje o składkach, w tym również o aktualnym podziale składki alokowanej w funduszach, zleceniach i operacjach, a także wartość polisy. System daje również możliwość wykonywania operacji na polisach, jak np.: zmiana alokacji składki, wykonanie zlecenia transferu, a także zlecenie wykupu częściowego i całkowitego oraz złożenie zlecenia wypłaty świadczenia z tytułu dożycia.
- „Jestem przekonana, że nasi klienci docenią przejrzystość prezentowanych informacji oraz intuicyjną nawigację. Zależy nam, aby zarządzanie polisą było łatwe i proste, w tym celu również wprowadziliśmy moduł wiadomości pozwalający na szybką i bezpieczną komunikację z konsultantem Nordea bez opuszczania serwisu” – podkreśla Katarzyna Golińska, rzecznik prasowy, Nordea Polska TUnŻ.
Jednym z ważniejszych udoskonaleń serwisu jest uproszczenie systemu służącego do realizacji operacji on-line, dzięki czemu klienci Nordea Polska TunŻ mają możliwość szybszego składania zleceń. Nowy system jest prosty i intuicyjny w obsłudze, a składanie zleceń nie zajmuje więcej niż 2 minuty.
/kk
Rynek funduszy
Puls rynku
25.02.2013

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania