Fidelity: Czy Stany Zjednoczone są przereklamowane?
Jeśli spojrzymy na globalny udział w rynku z wynikiem prawie 70% w niektórych globalnych indeksach, Stany Zjednoczone są w pewnym sensie przereklamowane i nadejdzie czas na odwrócenie tej sytuacji – uważa Carsten Roemheld, strateg ds. rynków kapitałowych w Fidelity.
- Stany Zjednoczone zdobyły duży udział w globalnych rynkach i osiągnęły lepsze wyniki pod względem zysku. To głównie dzięki wysokiemu poziomowi dobrze rozwijających się firm, takich jak firmy technologiczne. Ale to także zasługa bardzo dobrego zarządzania kapitałem w kontekście wykupu akcji, a stopa reinwestycji w USA jest bardzo wysoka. Myślę, że istnieją pewne granice tego zjawiska. Jeśli spojrzymy na globalny udział w rynku z wynikiem prawie 70% w niektórych globalnych indeksach, Stany Zjednoczone są w pewnym sensie przereklamowane i nadejdzie czas na odwrócenie tej sytuacji – uważa Carsten Roemheld, strateg ds. rynków kapitałowych w Fidelity.
Reklama
Z rozmowy z Carstenem Roemheldem, którą przeprowadził Paweł Bystrek z Analiz Online, dowiemy się także m.in.:
- Czy dominacja USA utrzyma się w następnych 5-10 latach?
- Spowolnienie czy już recesja – co czeka amerykańską gospodarkę w najbliższych latach?
- Co dla gospodarki oznacza wyhamowanie globalizacji?
- Dlaczego warto mieć rynki wschodzące w portfelu (i które)?
- Czy strategia 40/60% ma teraz sens?
16.09.2024
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Przejdź do logowania