PARTNER SERWISU

Prev poprzedni artykuł następny artykuł Next
ING TFI wprowadza nowy unikalny produkt oszczędnościowy – ING Perspektywa SFIO
17/05/2012| ING TFI | 2092 znaków

ING TFI wprowadza nowy unikalny produkt oszczędnościowy – ING Perspektywa SFIO

A A A

ING TFI wprowadza nowy unikalny produkt oszczędnościowy – ING Perspektywa SFIO. ING Perspektywa SFIO to pierwszy na polskim rynku parasol funduszy lokujących środki klientów w oparciu o zasady Life Cycle, czyli cyklu życia. Jego koncepcja oraz sposób działania powstały z myślą o regularnym oszczędzaniu na wybrany cel. Wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie: „Do kiedy chcę inwestować?”.

”Pracując nad koncepcją ING Perspektywy chcieliśmy aby był to produkt prosty, przejrzysty i tani. Klientom a nawet doradcom bankowym, łatwo jest zgubić się w gąszczu kilkuset obecnych na naszym rynku funduszy. Nasze rozwiązanie pozwala klientom pomnażać oszczędności w funduszach, które wraz z upływem czasu płynnie dostosowują strukturę portfela i pomagają w uniknięciu największych inwestycyjnych błędów, jak zbyt krótki horyzont inwestycji czy brak dywersyfikacji.” – mówi Marcin Iwuć, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ING TFI.

ING Perspektywa to parasol 6 funduszy z których każdy ma określony konkretny rok do którego będzie pomagał klientom realizować ich finansowe cele. Wszystkie fundusze łączy podążanie po wcześniej zaplanowanej i ustalonej ścieżce alokacji środków, która wraz z upływem czasu zmienia się z ryzykownej w bezpieczną. Taki typ funduszy, czyli t.zw. target date funds, bardzo dynamicznie rozwija się od kilkunastu lat, szczególnie w Stanach Zjednoczonych ” – dodaje Tomasz Publicewicz, Prezes Analiz Online.

„Bardzo często klienci nie znają swojego prawdziwego profilu ryzyka i nie mają doświadczenia w inwestowaniu przez co popełniają błędy, wynikające głównie z emocjonalnego podejścia do oszczędności. ING Perspektywa pozwala wyłączyć emocje i konsekwentnie trzymać się założonego planu. To taka finansowa nawigacja, która po krętej drodze gospodarczych zawirowań ma skutecznie doprowadzić do celu. Specjalnie dla tego produktu uruchomiliśmy stronę www.ingperspektywa.pl, ze szczegółowym opisem działania tego rozwiązania” – podsumowuje Marcin Iwuć, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ING TFI.

/kp

TAGI:

produkty

Prev_big poprzedni artykuł

IZFiA: Fundusze dłużne od początku roku pozyskały już 3,1 mld zł

następny artykuł

Transfery uczestników OFE (maj 2012)

Next_big

Szukaj wiadomości

Szukaj: Szukanie zaawansowane

Fundusze przywoływane w wiadomości

Inne wiadomości o podobnej tematyce

Kalendarium
czwartek
Kwiecień

Na skróty

Wybierz firmę:
Wybierz produkt:
lub wpisz nazwę:
Przekonaj klientów że jesteś najlepszy

Polecane narzędzia: Holder - akcjonariat spółek giełdowych Navigator - narzędzie wspierające sprzedaż oraz zarządzanie portfelami funduszy

O firmie | Produkty | Reklama | Relacje inwestorskie | Kontakt | Zasady użytkowania

Copyright © Analizy Online S.A. 2014 | Projekt DEPLUS STUDIO